بمباران جدید ضاحیه بیروت | ادعای رژیم صهیونیستی درباره ترور یک فرمانده حزب‌الله + فیلم-راهبرد معاصر
حمله رژیم صهیونیستی به بندر الحدیده یمن کاخ سفید: حمایت آمریکا از اسرائیل بدون تغییر است واشنگتن‌پست: نصرالله رفته، اما حزب‌الله پابرجاست پیام بشار اسد به مقاومت ملی لبنان در پی شهادت سید حسن نصرالله در ایالت‌های کلیدی آمریکا کدام نامزد پیشتاز است؟ + آخرین نظرسنجی حزب‌الله شهادت «نبیل قاووق» را تایید کرد ادعای نتانیاهو: به ایران می‌گوییم که هر کس ما را هدف قرار دهد، ما نیز او را هدف قرار خواهیم داد/ چالش‌های بزرگی پیش رو داریم گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و لبنان انفجار‌های شدید در شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف رام‌الله و قدس اشغالی وزارت امور خارجه: جنایات رژیم صهیونیستی بی‌کیفر نخواهد ماند نخست‌وزیر لبنان: با همکاری مردم، با اسرائیل مقابله خواهیم کرد دفاع تمام عیار بایدن از ترور سید حسن نصرالله نجباء: حزب‌الله می‌تواند جنگ را مدیریت کند؛ حتی فراتر از لبنان نتانیاهو برای شرکت در یک نشست امنیتی راهی تل‌آویو شد واکنش انصارالله به شهادت نصرالله | ۳ روز عزای عمومی در یمن

بمباران جدید ضاحیه بیروت | ادعای رژیم صهیونیستی درباره ترور یک فرمانده حزب‌الله + فیلم

رسانه‌های لبنان از بمباران جدید محله «الغبیری» در ضاحیه جنوبی بیروت و پرواز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بر فراز این منطقه خبر می‌دهند.
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۹ - ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۲۵۸۷۰۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در ۲ نوبت ضاحیه جنوبی بیروت را بمباران کردند.

بر اساس این گزارش، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در حمله‌ای وحشیانه محله الغبیری را بار دیگر بمباران کردند که در نتیجه آن دود غلیظی، آسمان این منطقه را فراگرفت.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز به نقل از یک منبع نظامی مدعی شد که در این حمله یکی دیگر از فرماندهان ارشد حزب‌الله ترور شد و سرنوشت او هنوز نامعلوم است.

برخی منابع صهیونیست نیز مدعی شدند که «ابو علی رضا» فرمانده یگان بدر حزب‌الله در این حمله هدف قرار گرفته است.

شبکه المیادین نیز گزارش داد که یک ساختمان مسکونی در الغبیری در ضاحیه جنوبی هدف قرار گرفت و منجر به تلفاتی شده است.

مقاومت اسلامی لبنان روز شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که سید حسن نصرالله در حمله جنایتکارانه عصر جمعه به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسیده است.

درپی این حمله، مقاومت اسلامی لبنان مواضع نظامی و شهرک‌های صهیونیست نشین در سرزمین‌های اشغالی را آماج حملات موشکی خود قرار داده است. صبح امروز یکشنبه و در آخرین موج حملات موشکی حزب الله، پنج فروند موشک به منطقه طبریا در شمال سرزمین‌های اشغالی شلیک شد. / ایرنا

 
 
مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار